Cum comand?

Comenzile ONLINE au PRIORITATE și garantează preluarea corectă a datelor de facturare și livrare.

I. Online

Pentru a comanda online trebuie să îți creezi un cont pe site-ul site-ul nostru yOyO Cafe dacă nu ai deja unul.

  • Pasul 1

    • Dupa ce ai ales produsul pe care îl doresti apasa pe butonul „Adaugă în coș„. Produsul va fi adaugat în coșul tău de cumparaturi.
  • Pasul 2

    • Pentru a vedea ce produse ai adăugat în coș apasă butonul roșu „Coșul meu„.
  • Pasul 3

    • Dupa ce ai adăugat toate produsele pe care vrei să le cumperi apasă butonul „Coșul meu„, verifică cantitătile dorite să fie corecte, iar apoi dacă vrei să finalizezi comanda apasă „Continuă cu finalizarea comenzii„.
  • Pasul 4

    • În pagina de finalizare comandă care se va încarca, completează toate câmpurile (sau corectează-le dacă deja sunt completate din contul tău) și îți va apărea optiunea „Plasează Comanda„. Apasa acest buton si comanda ta este gata.
  • Pasul 5
    • Așteaptă confirmare de livrare pe e-mail și bucurăte de produse.

II. Prin e-mail

Poți comanda produsele preferate și completând formularul de contact de pe pagina de contact: https://yoyocafe.ro/contact/ sau trimite direct un e-mail la: [email protected]

III. Prin telefon

Poți comanda chiar și prin telefon. Sună-ne la numărul 0746 803 292

Cum Plătesc?

Poți să plătești cum îți este ție mai ușor.

I. Numerar (la sediul nostru)

  • Se plătesc produsele în momentul ridicării de la sediul nostru.

II. Ramburs

  • Se plătesc produsele curierului care livrează împreună cu taxele de livrare incluse în valoarea facturii.

III. Plată prin Card

  • Online direct pe site la Finalizare Comandă.
    • Se pot efectua plăți online cu cardul (personal sau al firmei);
    • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD;
    • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții;
    • Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie furnizat:
      • codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);
      • data de expirare;
      • ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe bandă cu semnătura ta.

Cum se livrează?

Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.

 

Produsele se livrează la adresa completată la plasarea comenzii sau comunicată prin e-mail sau telefon.

Este necesar ca la plasarea comenzii să lăsați datele de contact ale unei persoane care poate fi prezentă sau contactată în vederea predării comenzii de către curier.

Valoarea totala a transportului va fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii.